woensdag 28 augustus 2013

onderweg met God

Christen zijn loopt door alle dingen van het leven heen. Het gaat over je waarden en normen, natuurlijk. Maar het gaat ook over je steeds opnieuw afvragen hoe je ‘als christen’ met bepaalde dingen om wilt gaan. Hoe je je relatie met God kan verdiepen. Hoe je vorm geeft aan je relaties. Het gaat over willen leven volgens het drie-ledig liefdesgebod (Houden van God boven alles en van je naaste als van jezelf; Marc 12:28-31). Het gaat over hoe je omgaat met moeilijkheden, tegenslagen en teleurstellingen. Over ziekte en verdriet. Over kracht en kwetsbaarheid. Over dankbaarheid.

Dit blog wil ik gebruiken om mijn weg met God met anderen te delen. Wat ik ermee wil bereiken ? Ik hoop dat het anderen inspireert om ook op weg te gaan met God. Of misschien om er meer met anderen over te praten, of met mij J. Ik kijk uit naar jullie reacties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten